Monday, August 25, 2008

SELAMAT DATANG KE ARENA NOVALIFE
PELUANG BISNES PALING TERKINI SEKALI

Nova Life adalah satu program yang canggih serta menyediakan satu pelan perancangan perniagaan yang luar biasa serta dapat membantu merialisasi impian hidup anda dan cepat mejana pendapatan anda sekeluarga dalam masa yang singkat.


PERHATIAN HARGA BARU KEAHLIAN NOVALIFE EMERALD RM350 DAN DIAMOND RM550 .

DIKENDALIKAN OLEH SYARIKAT 100% BUMIPUTERA
SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T



(SRIIS Berhad) adalah sebuah syarikat Berhad yang menjalankan pelbagai bidang seperti Pemaju Perumahan, Pembiayaan Kewangan dan lain-lain lagi. SRIIS Berhad mempunyai rakan usahasama dan Canada iaitu RPC Technologies Ltd yang kini membiayai projek- projek kerajaan RMK-9 yang bernilai 2 billion.

Kini SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah menambat hati Nova Life Co. Ltd, Hong Kong untuk memberi francais novalife.cc dan akan berjaya memenuhi impian anda selama ini.

"Wang Menghalang Kehidupan Anda?"


Jangan wang menjadi penghalang dan buat anda ragu-ragu untuk berjaya. tiada jalan lain untuk berjaya jika hanya bermodal RM550.00, orang ingin mulakan bisness goreng pisang memerlukan modal lebih kurang RM1,000.00, nak buka warung berger pun perlukan modal RM2,000.00 keatas.


Namun.. merealisasikan impian kita itu.. bukanlah suatu perkara yang mudah sepertimana memetik sekuntum bunga di taman. Keinginan anda yang membuak-buak untuk berjaya, terhenti seketika setelah anda membuat sedikit kira-kira apabila memikirkan perbelanjaan/modal.


Dengan Novalife anda tak perlu susah, anda tidak perlu hendak memikirkan Sewa premis, Bayar Gaji, Bayar Bill Eletrik, Bil Air atau sebagainya. Perniagaan ini boleh dilakukan dimana-mana saja. Utamakan keluarga dulu, ajak rakan, di kedai kopi, dijalanan, atau dimana anda berada.

Kini SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah menambat hati Nova Life Co. Ltd, Hong Kong untuk memberi francais novalife.cc dan akan berjaya memenuhi impian anda selama ini.SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah membuka peluang perniagaan bersama Novalife.CC dengan bermodalkan RM550.00 sahaja. Bagi bukan bumiputera anda perlu sediakan modal RM4,000.00.


Semua jenis bisnis memerlukan waktu untuk sampai pada tahap kejayaan. Berapakah waktu yang wajar sebelum sampai saatnya kita menentukan kita telah gagal? Apakah 6 bulan? Satu tahun atau mungkin lima tahun?

Sebagai contoh kita mendaftar sebagai pearl manager. Setiap ahli hanya perlu mencari ahli seramai dua orang sahaja. Matrik 2 x 2. Setiap seorang yang kita sponsor kita akan mendapat 25 point dan matching 38 point. Sehingga ke level 5 kita akan mendapat matching bonus dari ahli-ahli di bawah tajaan kita.Ini bermakna 2x2x2x2x2=32 orang. Jadi dari sini kita akan mendapat matching bonus sebanyak 16x38= 608 point. Jika kita taja sehingga level 5 ini bermakna 32 orang= 32x25=800. Jadi kita akan mendapat 608+800 point=1408 point. Kita bole tebus point e-wallet dan tukar kepada wang ringgit dalam kiraan 3.5. (1408x3.5=rm4928)


* PERLU CUMA 2 AHLI UTK LAYAK MENDAPAT RM1400


*SISTEM PROMOSI KAMI TIDAK MEMERLUKAN ANDA
MENCARI DOWNLINE SENDIRI



Walaupun baru bermula dan dilancar secara resmi pada 25 Ogos yang lepas tetapi Novalife (Malaysia) telah menunjukkan prestasi luarbiasa yang tidak pernah ditunjukkan oleh mana-mana syarikat MLM sebelum ini. Ini seperti suatu keajaiban bagi sebuah perniagaan yang baru saja bermula. Tahniah kepada pemilik koperasi SRIISB iatu saudara S.Raja Izzuddin Iskandar Shah yang telah berjaya mendapatkan francise perniaagan ini dari Novalife Co.LTD Hong Kong.

Mr Albert Gray iatu CEO Novalife CO.LTD telah menanugerahkan francise perniagaan Novalife kepada SRIISB bermula pada Mei 2008.Dengan kebijaksanaan koperasi SRIISB mereka telah merangka suatu kemudahan pinjaman bagi ahli-ahli bumiputera yang berminat untuk menyertai perniagaan Novalife.Dengan ini suatu modal perniagaan yang besar tidak perlu dikeluarkan oleh ahli.Modal kebanyakannya menjadi penghalang utama kepada penyertaan bumiputera kepada sesebuah perniagaan.Produk Novalife yang bermutu tinggi menyebabkan modal yang agak besar perlu dikeluarkan oleh ahli sebelum dapat menyertai perniagaan yang menguntungkan ini.

Bagaimana koperasi SRIISB membantu anda ?


Penyelerasan Advance/Pinjaman adalah seperti berikut:

1) 0% faedah dikenakan ke atas pinjaman

2) Diamond/Emerald bayaran balik 4 bulan sahaja

Koperasi akan mengeluarkan pinjaman kepada ahlinya selama 4 bulan.Pinjaman ini bukan berbentuk tunai tetapi hanya didalam sistem.Pinjaman yang diberikan bertujuan untuk membeli produk syarikat.Bayaran ansuran akan diambil dari bonus yang akan ditolak pada 1-15hb setiap bulan.Baki bonus yang 3 minggu lagi boleh diambil oleh ahli untuk dibelanjakan.Dengan cara ini suatu situasi menang-menang antara koperasi dan ahli akan terbentuk. Masing-masing mendapat faedah dari pihak yang satu lagi.Koperasi mendapat keuntungan dari segi jualan produk dan ahli mendapat keuntungan dari bonus tajaan.Setelah selesai pembayaran pinjaman maka anda akan mendapat produk dari Novalife.Di dalam konsep perniagaan MLM yang di amalkan sebelum ini, peraturan ini tidak pernah dipraktikkan. Anda harus membayar penuh terlebih dahulu untuk mendapatkan modal . Oleh itu jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Modal permulaan

Ada tiga 3 pelan penyertaan untuk ahli yang ditawarkan.Sebelum itu anda di wajibkan menjadi ahli koperasi SRIISB dengan bayaran tunai RM50.

Pelan Pearl

RM1000@250 e-point .Untuk pakej ini tunai sahaja.Tiada pinjaman

Pelan Emerald

RM2000@500 e-point.Harus dibayar dalam masa 4 bulan.Setiap bulan ansuran RM500. Pembayaran penuh adalah 4 x 500 = RM2000

Pendaftaran RM350 dibayar semasa submit pinjaman (termasuk keahlian koperasi). Wang pendaftaran dipulangkan semula setelah selesai pinjaman

Pelan Diamond

RM4000 atau 1000 e-point

Harus dibayar dalam masa 4 bulan.Setiap bulan ansuran RM1000. Bagi pakej ini pemotongan akan dibuat pada 1-15hb setiap bulan dari bonus ahli.

Pembayaran penuh adalah 4 x 1000 = RM4000

Pendaftaran RM550 dibayar semasa submit pinjaman(termasuk keahlian koperasi).

Wang pendaftaran dipulangkan semula setelah selesai pinjaman

Pelan Bonus

Ada 6 jenis bonus yang ditawarkan oleh syarikat.

*Sponsor bonus : 10 % daripada modal*Pair bonus : 15 % daripada modal

Contoh pengiraan bonus.

Pelan Diamond

Di sini contoh yang akan digunakan ialah untuk Pelan Diamond kerana pelan ini paling ramai ahli yang menyertainya.Pelan Diamond memerlukan anda membayar RM550 untuk pendaftaran.

Untuk ini anda akan diberikan RM4000 untuk nilai pinjaman didalam sistem syarikat.Jika anda menaja seorang ahli maka bonus sponsor ialah 10%Jika ahli tersebut adalah juga mendaftarkan untuk pelan Diamond maka bonus sponsor anda ialah :10% x 4000 = RM400

Jika anda menaja 2 orang ahli secara berpasangan (pair) dibawah anda maka jumlah bonus anda seperti berikut:

Taja seorang ahli dapat RM400

Taja seorang lagi ahli dapat RM400

Bonus pasangan adalah 15% x 4000 = RM600

Jumlah bonus anda ialah : RM1400

Oleh itu dengan menaja 2 orang ahli sahaja anda akan mendapat RM1400.

Jika ahli yang anda taja juga menaja secara berpasangan 2 orang ahli dibawahnya maka ahli tersebut akan mendapat bonus sponsor dan bonus pasangan berjumlah RM1400 DAN ANDA LAYAK MENDAPAT 100% BONUS PASANGANNYA SEBANYAK RM600 !SETIAP KALI DOWNLINE ANDA MENDAPAT BONUS PASANGAN MAKA SETIAP KALI ITU JUGA ANDA LAYAK MENDAPAT 100% BONUS TERSEBUT DAN IANYA TANPA HAD KEBAWAH (UNLIMITED) !


Soal Jawab (FAQ)*

Bilakah Novalife membayar bonus saya ?

* Bonus boleh di keluarkan 2 MINGGU sekali iaitu setiap JUMAAT

Bilakah saya boleh mendapat barangan?

*Selepas pembayaran penjaman di selesaikan

Berapa banyakkah pendapatan yg boleh saya perolehi ?

*Pendapatan yg anda perolehi tiada had.Lebih banyak anda menaja maka semakin banyak bonus anda.Ingat ! Konsep MLM Novalife membolehkan anda mendapat komisen tanpa had. had pengeluaran bonus adalah 100px3.5=RM3500 setiap dua minggu.

Jika saya menyertai Novalife dan saya gagal mencari ahli, maka ini bermakna tiada bonus atau pendapatan untuk diri saya?

*Tidak semestinya.Anda tidak semestinya mencari sendiri ahli walaupun itu digalakkan.Kami akan tunjukkan tekniknya kepada anda bagaimana caranya supaya anda tak perlu mencari sendiri downline.Dengan teknik ini potensi anda adalah sangat besar untuk mendapatkan RM1400 pada minggu pertama penyertaan dan sekurang-kurangnya RM600-RM1200 setiap minggu. Kini anda tak perlu bimbang mengenai downline. Hanya anada perlu mengeluarkan modal promosi sekali sahaja di berita harian online RM150 seminggu.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai pelan pembayaran bonus dan lain-lain maklumat Novalife sila hubungi saya di talian 014 3182821 atau isikan maklumat diri anda dalam borang di bawah.

Sila pastikan anda membuka akaun AMBANK anda dengan segera

























No comments: